Θέλεις να ξεκινήσεις γυμναστική αλλά είσαι αρχάρια;

Δες ποια προπόνηση είναι η ιδανική για εσένα!



Τα πρώτα μπάνια είναι ακόμα μακριά. Αν όμως θέλεις το τέλειο κορμί μέχρι τότε,  τότε σου έχουμε την ιδανική προπόνηση. Πόσο μάλλον αν είσαι και αρχάρια και δεν έχεις ξαναγυμναστεί ή έχεις να γυμναστείς πολύ καιρό. 

Ο ιδανικός τρόπος για να ξεκινήσει ένας αρχάριος τη προπόνησή του είναι μία κυκλική προπόνηση χωρίς μεγάλες αντιστάσεις. Πρέπει αρχικά να ενεργοποιήσει τις μυϊκές του ομάδες και εν συνεχεία να φτιάξει ένα οργανωμένο πρόγραμμα στο οποίο να περιλαμβάνει την εκγύμναση όλων των μυϊκών ομάδων. 
Καλό είναι πρώτα να ξεκινήσει με τους κοιλιακούς και μετά πλάτη, ώμους, θώρακα και πόδια. Το ιδανικό είναι να κάνε 2 ή 3 set από 15-20 επαναλήψεις.
Η μεγαλύτερη μυϊκή μάζα που  απαραίτητα κάποιος στο ξεκίνημά του να γυμνάσει είναι τα πόδια. Ιδανική άσκηση γι' αυτή τη περίπτωση είναι το κάθισμα. Κάνε 3 set από 15-20 επαναλήψεις χωρίς να κάνεις πολύ βαθύ κάθισμα γιατί δεν πρέπει να πιαστείς σε αυτό το αρχικό στάδιο.

Δες το παρακάτω βίντεο όπου ο Γιώργος Ξηρός από το Join Us σου δείχνει τις ιδανικές ασκήσεις που πρέπει να κάνεις. Ακολούθα τον βήμα βήμα με προσοχή μην κάνεις λάθος και κουράσεις τους μύες σου χωρίς λόγο. 

 

Θέλεις κάτι εναλλακτικό; Δοκίμασε να κάνεις yoga πάνω σε sup!