Κάνε γυμναστική χωρίς να νιώσεις ότι ασκείσαι!

Σκέψου κάθε βήμα που κάνεις καθημερινά ως μία μορφή καθημερινής άσκησης.



Είναι μερικές ημέρες που δυσκολεύεσαι να πας στο γυμναστήριο όσο κι αν το θέλεις. Κάτι οι συσκέψεις στη δουλειά και οι υποχρεώσεις μετά το γραφείο δεν θέλει και πολύ για να χάσεις πολύτιμο χρόνο. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να γυμναστείς. Σκέψου κάθε βήμα που κάνεις καθημερινά ως μία μορφή καθημερινής άσκησης.

Αν θέλεις να το διασκεδάσεις λίγο περισσότερο, μπορείς να χρησιμοποιήσεις μία από τις ειδικές εφαρμογές που κατεβάζεις στο κινητό σου, όπως το Fitbit, και μετρούν βήμα που κάνεις. Δέκα χιλιάδες βήματα είναι το νούμερο που προτείνει το Αμερικανικό Ινστιτούτο Υγείας προκειμένου να διατηρήσεις ένα υγιές βάρος και να μειώσεις τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής.

Με έναν μικρό προγραμματισμό και τη βοήθεια των εφαρμογών, θα διαπιστώσεις ότι μπορείς να γυμνάζεσαι χωρίς καν να το καταλαβαίνεις. Υπάρχουν όμως και μερικά tips που θα σε βοηθήσουν:

Ένταξε το περπάτημα στην πρωινή σου ρουτίνα

Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι θα περπατήσεις ως το γραφείο ή την πιο κοντινή στάση μετρό ή λεωφορείου, θα παρκάρεις πιο μακριά το αυτοκίνητό σου ή θα ανέβεις από τις σκάλες με γρήγορο ρυθμό.

Μην παραγγείλεις το μεσημεριανό σου

Κάνε ένα διάλειμμα και πήγαινε να πάρεις μόνη σου το μεσημεριανό γεύμα. Αυτή η αλλαγή θα σε βοηθήσει να πάρεις μία ανάσα από τη δουλειά.

Περπάτησε στο γραφείο όσο μπορείς

Σίγουρα θα κάνεις κάποια διαλείμματα για να πας μέχρι την τουαλέτα ή την κουζίνα αλλά μην μείνεις μόνο σε αυτά. Σήκω από την καρέκλα αν θέλεις να μιλήσεις στο κινητό και προτίμησε να πας μέχρι το γραφείο του συναδέλφου αντί να στείλεις email.

Χρησιμοποίησε τα σκαλιά

Το ασανσέρ φαίνεται δελεαστικό αλλά τα σκαλιά θα σε βοηθήσουν να σφίξεις γάμπες και γλουτούς.

Βάλε ακουστικά και επέστρεψε στο σπίτι με τα πόδια

Φτιάξε ένα χαρούμενο playlist, βάλε τα ακουστικά στα αυτιά σου και επέστρεψε σπίτι σου. Δεν υπάρχει κάτι πιο αναζωογονητικό από μία μεγάλη βόλτα μετά τη δουλειά, αφού όχι μόνο γυμνάζεσαι αλλά ηρεμεί το μυαλό σου. Αν μένεις πολύ μακριά, περπάτα όση απόσταση αντέχεις και συνέχισε με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.