Δίαιτα: Όσα πρέπει να κάνεις κάθε πρωί για να αποκτήσεις τέλειο σώμα

Ξεκίνα την ημέρα σου σωστά και δες το σώμα σου να αλλάζει!



Πόσες θυσίες κάνουμε κατά καιρούς εμείς οι γυναίκες για να αδυνατίσουμε, να αποκτήσουμε καλύτερο σώμα, να φαινόμαστε πιο σέξι μέσα στα ρούχα μας και να δούμε επιτέλους ένα μικρότερο νούμερο στη ζυγαριά!  Ό,τι δίαιτα πέφτει στα χέρια μας και υπόσχεται σίγουρη απώλεια κιλών σε σύντομο διάστημα, την έχουμε δοκιμάσει. Τελικά παίρνεις και πάλι τα κιλά που έχασες, σχετικά γρήγορα, γιατί αυτό δυστυχώς συμβαίνει με τις αυστηρές δίαιτες. Για να χάσεις κιλά δεν πρέπει να πεινάσεις. Είναι πολύ πιο απλό να αποκτήσεις ένα καλύτερο σώμα, υιοθετώντας έναν νέο και πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Για αρχή, άλλαξε την καθημερινή, πρωινή σου ρουτίνα και θα δεις σύντομα τρομερά αποτελέσματα.

#1 Yoga

Μπορείς να κάνεις yoga κάθε πρωί που ξυπνάς; Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο καλή άσκηση είναι για το κορμί σου, αλλά και για την ψυχική σου υγεία. Σύντομα θα δεις το κορμί σου να αλλάζει αλλά θα παρατηρήσεις εξίσου τρομερή διαφορά στη διάθεση και την ψυχολογία σου.

#2 Ένα ποτήρι ζεστό νερό με λεμόνι

Ίσως μέχρι τώρα να ήξερες ότι η καλύτερη ώρα για πιεις ένα ποτήρι ζεστό νερό με λεμόνι είναι το βράδυ, για να έχει χρόνο ο οργανισμός σου να καθαρίσει από τις τοξίνες την ώρα που κοιμάσαι, αλλά υπάρχουν έρευνες που δείχνουν ότι είναι ακόμα καλύτερο να ξεκινάς έτσι την ημέρα σου. Αυτό το θαυματουργό ρόφημα, για το οποίο έχουμε ξανακάνει λόγο εδώ, βοηθάει το πεπτικό σου σύστημα και συντελεί γενικότερα στην καλή λειτουργία του οργανισμού. Αντί για καφέ ή τσάι, ξεκίνα την ημέρα σου με αυτό, ή με το εξίσου θαυματουργό ρόφημα που έχει εξαιρετικά οφέλη στον οργανισμό, το σώμα και την υγεία σου και θα το δεις εδώΚαι τα δύο είναι ό,τι πρέπει για να χάσεις κιλά!

#3 Φυσικοί χυμοί φρούτων και λαχανικών

Το καλύτερο και πιο θρεπτικό πρωινό που όχι απλά σε χορταίνει και σου δίνει ενέργεια, αλλά και όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που παίρνεις από τα φρούτα και τα λαχανικά, αλλά που συχνά ξεχνάς να προσθέσεις στην καθημερινή σου διατροφή. Ξεκίνα λοιπόν την ημέρα σου δυναμικά κι ευχάριστα με έναν δροσερό χυμό από φρούτα και λαχανικά της επιλογής σου.

#4 Πρωινή γυμναστική

Η καλύτερη ώρα για να κάνεις γυμναστική είναι το πρωί. Δοκίμασέ το και θα δεις με πόση ενέργεια και διάθεση θα ξεκινάς την ημέρα σου.

#5 Ο ύπνος είναι ιερός και θαυματουργός

Γιατί όχι μόνο σε ξεκουράζει και σε αναζωογονεί, αλλά βοηθάει και το κορμί σου, αφού την ώρα που κοιμάσαι, καις θερμίδες. Γι’ αυτό, κοιμήσου λίγο περισσότερο από όσο συνηθίζεις.

#6 Περπάτα ή κάνε ποδήλατο αντί να οδηγήσεις

Όπου γίνεται να μην πάρεις αμάξι και να πας με τα πόδια, κάντο! Αν έχεις ποδήλατο, ακόμα καλύτερα! Μην το αφήνεις να σκονίζεται, χρησιμοποίησέ το. Σταμάτα να παίρνεις το αυτοκίνητό σου για κοντινές αποστάσεις. Αυτά τα παραπάνω βήματα που κάνεις καθημερινά, μεταφράζονται σε περισσότερες καύσεις και σε βοηθούν να φτάσεις ακόμα γρηγορότερα τον στόχο σου.

#7 Μην τρως πρωινό στο γραφείο

Γιατί συνήθως οι επιλογές που κάνεις δεν είναι και οι πιο υγιεινές. Προσπάθησε να φτιάχνεις ένα καλό και θρεπτικό πρωινό στο σπίτι σου και απέφυγε τις εύκολες και γρήγορες λύσεις του γραφείου.

Διαιτολόγοι και προπονητές σου δίνουν τις καλύτερες συμβουλές για να χάσεις βάρος ΕΔΩ.