Tρία smoothies για να ενισχύσεις το πρωινό σου

Και την υγεία σου.



Φυσικά και έχεις συνδυάσει τα απολαυστικά smoothies με το καλοκαιράκι και την παραλία, αλλά όχι. Εμείς σου προτείνουμε τρία χειμερινά smoothies για την ενίσχυση του πρωινού σου γεύματος και τη θωράκιση του οργανισμού σου από κρυώματα και ιώσεις. Μάρτης γδάρτης κι όλοι είναι άρρωστοι. Εσύ θα γλιτώσεις. Έτοιμα τα μπλέντερ;

Smoothie με ginger και λεμόνι

Δεν ακούγεται και ιδανικός συνδυασμός, ωστόσο αξίζει να το δοκιμάσεις για την αντιοξειδωτική του δράση. Μισό ποτήρι γάλα, λίγο γιαούρτι,  ένα μικρό κυβάκι ginger και μισό λεμόνι (χυμό και ξύσμα). Αν θες να το γλυκίσεις λίγο, αντικατάστησε το απλό γάλα με γάλα αμυγδάλου.

Smoothie με κάσιους, κολοκύθα και κανέλα

Ο τέλειος συνδυασμός. Η κανέλα που βοηθά και στην καύση του λίπους, τα πρωτεϊνούχα κάσιους και η πλούσια σε βιταμίνες, μαγνήσιο, κάλιο και φυτικές ίνες κολοκύθα, προσφέρουν ένα smoothie- ασπίδα για τον οργανισμό. Μην ξεχάσεις το γιαούρτι και το γάλα!

Smoothie με βρώμη, αχλάδι και cranberries

 Βάζεις στο μπλέντερ σου κλασικά το γιαούρτι σου με λίγο γάλα, 2-3 κουταλιές της σούπας βρώμη, ένα αχλάδι και λίγα cranberries. Σε λίγο θα έχεις στο ποτήρι σου ένα νοστιμότατο ρόφημα. Αν θες, μπορείς να προσθέσεις και μία μπανάνα για έξτρα γλυκάδα και κάλιο.