Δίαιτα: 11 μικρές αλλαγές που πρέπει να κάνεις στην διατροφή σου

Λίγη προσπάθεια χρειάζεται! Έχεις θέληση; Το κίνητρό σου είναι η εμφάνισή σου το καλοκαίρι στην παραλία!



Μήπως αγχώθηκες για κάτι περιττά κιλά που σε παιδεύουν; Αν ναι, μην αγχώνεσαι γιατί σου έχουμε τη λύση. Εσύ απλά θα διαβάσεις τα παρακάτω tips και θα προσπαθήσεις να βάλεις τον εαυτό σου σε πρόγραμμα. 

1. Aν δεν μπορεί ο οργανισμός σου χωρίς καφέ τότε τουλάχιστον ελάττωσε την ποσότητα της ζάχαρης που χρησιμοποιείς ή προσπάθησε να τον πιεις σκέτο. Μπορείς επίσης να τον αντικαταστήσεις με πράσινο τσάι.

2. Golden rule: Ψώνισε έξυπνα. Βάλε στη λίστα σου περισσότερα λαχανικά και φρούτα. Μην περάσεις από τη μεριά με τις σοκολάτες και τα πατατάκια. Αντικατέστησέ τα με ρυζογκοφρέτες για παράδειγμα.

3. Βάλε το λεμόνι στη ζωή σου. Μπορείς να το προσθέτεις σε κάθε φαγητό σου και επίσης μπορείς όταν ξυπνάς να πίνεις ένα ποτήρι χλιαρό νερό με λίγο στυμμένο λεμόνι. Δεν υπάρχει καλύτερο αντιοξειδωτικό.

4. Ξεκίνα yoga, pilates, cross fit, κολύμβηση ή κάτι που θα σου δώσει κίνητρο να γυμνάζεσαι τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα.

5. Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να ετοιμάζεις την τσάντα του γυμναστηρίου πριν φύγεις από το σπίτι στη δουλειά και να την παίρνεις μαζί σου, έτσι ώστε να μην έχεις δικαιολογία ότι βαριέσαι να περάσεις από το σπίτι πρώτα.

6. Να τρως περισσότερες φορές από μικρότερες ποσότητες.

7. Να πίνεις τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό.

8. Απόφυγε τα αναψυκτικά.

9. Σταμάτα το τσιμπολόγημα. 

10. Αν το βράδυ σε πιάσει κάποια λιγούρα τότε δοκίμασε λίγη μαύρη σοκολάτα ή φάε γιαούρτι.

11. Μην ξεχνάς να κοιμάσαι τουλάχιστον 8 ώρες την ημέρα.

Σκέφτεσαι πως θα κόψεις τη ζάχαρη από τη διατροφή σου; Δες εδώ!