Diet Rules: Δίαιτα και διακοπές πάνε μαζί;

Ένα ερώτημα που έχει απάντηση!



Δίαιτα και διακοπές πάνε μαζί; Είναι μία ερώτηση που κάνουμε συχνά στον εαυτό μας σκεπτόμενοι ότι είναι αδύνατο. Κι όμως γίνεται! Δίαιτα δεν είναι στέρηση φαγητού ούτε απόκλιση κάποιων ομάδων τροφίμων όπως για παράδειγμα οι υδατάνθρακες. Μια ισορροπημένη διατροφή, που περιλαμβάνει τα πάντα, δηλαδή όλες τις ομάδες τροφίμων, φρούτα, λαχανικά, πρωτεΐνη, λίπος, υδατάνθρακες και γαλακτοκομικά, είναι η λύση στο να μην ξεφύγεις στις διακοπές και ας καταναλώσεις περισσότερες φορές γρήγορο φαγητό (fast food) ή φαγητό εστιατορίου.

  • Το ‘’κόλπο’’ είναι να τρώμε απ’ όλα κι από λίγο όταν είμαστε εκτός σπιτιού.
  • Να έχουμε συχνά μικρά και γεύματα ανά 3 ώρες. Τα ενδιάμεσα σνακ να αποτελούνται από φρούτα.
  • Να έχουμε ένα καλό πρωινό.
  • Εάν σκοπεύουμε να φάμε έξω το βράδυ, φροντίζουμε το μεσημεριανό μας να είναι πιο ελαφρύ για παράδειγμα σαλάτα με λίγο τυρί. Μην ξεχνάτε ότι θα πρέπει να έχουμε ένα κυρίως γεύμα την ημέρα (δηλαδή συνολικά ένα μεγάλο γεύμα).
  • Τα γλυκά να καταναλώνονται σε μικρή ποσότητα και με μέτρο. Επιλέξτε παγωμένο γιαούρτι για λιγότερες θερμίδες.
  • Η διατροφή στην παραλία θα πρέπει να είναι ελαφριά. Φρούτα, μπάρες δημητριακών και τορτίγιες με τυρί και λαχανικά αποτελούν ιδανικά σνακ στην παραλία.
  • Πιείτε άφθονο νερό.
  • Αυξήστε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών μέσα στην ημέρα
  • Και το αλκοόλ με μέτρο.

Extra tip : Το κολύμπι είναι ένα είδος άσκησης που θα σας βοηθήσει!

Η συμβουλή μου είναι να μην στερηθείτε τίποτα στις διακοπές σας, αλλά προσέξτε ώστε η διατροφή σας να είναι όσο περισσότερο ισορροπημένη γίνεται. Καλό καλοκαίρι σε όλους χωρίς ενοχές!