Οι καμπάνιες που άλλαξαν τα πρότυπα ομορφιάς

Υπάρχουν και καμπάνιες που δεν προωθούν δεκαεξάχρονες ως πρότυπα ομορφιάς!



Μπορώ να πω πώς είναι από τις αγαπημένες μου θεματολογίες τα πρότυπα ομορφιάς. Μου αρέσει το μακιγιάζ αλλά δεν έχω πρόβλημα να κυκλοφορήσω και άβαφη! Όπου μπορώ φροντίζω να τα λέω γιατί ξέρω πως πολλές γυναίκες έχουν πρόβλημα με την αυτοπεποίθησή τους. Τα μοντέλα και οι ηθοποιοί είναι όλοι απλοί άνθρωποι πίσω από τις κάμερες και πίσω από τις πολλές στρώσεις μακιγιάζ. Χωρίς αυτά έχουν και αυτοί τις ατέλειες τους. Βέβαια πολλοί το ξεχνούν αυτό και νιώθουν άσχημα που δεν τους μοιάζουν.

Την τελευταία περίοδο όλοι και περισσότεροι οίκοι όμως προτιμούν πιο απλούς ανθρώπους, διαφορετικοί μεταξύ τους χωρίς να έχουν τις τέλειες αναλογίες. Ήδη στην Γαλλία αναμένεται να ψηφιστεί νομοσχέδιο που θα απαγορεύει τα μοντέλα να είναι πάρα πολύ αδύνατα και το πρόστιμο θα φτάνει έως τις 75.000 ευρώ. Παρακάτω θα βρεις όμως καμπάνιες που έχουν καταλάβει το πραγματικό νόημα της ομορφιάς!

#DIESELREBOOT

Η καμπάνια της Diesel, Reboot ήταν από τις αγαπημένες μου. Τα μοντέλα ήταν διαφορετικά, με κινητικές δυσκολίες και παραπάνω κιλά. Κι όμως το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο εντυπωσιακό όσο πολλές “καλές” καμπάνιες.

Dove - Campaign for Real Beauty

Η Dove πρωτοτύπησε με την καμπάνια “Campaign for Real Beauty” και δημιούργησε ένα συγκινητικό βίντεο για το πως βλέπουν οι γυναίκες τον εαυτό τους. 

Always #LikeAGirl

H Always δημιούργησε και εκείνη ένα βίντεο, το #LikeAGirl. Θίγει την άποψη πώς όταν κάνεις κάτι σαν κορίτσι είναι κακό. Η αλήθεια είναι τι πάει να πει αυτό; Πώς γίνεται να είναι κακό να τρέχεις σαν κορίτσι ή να χτυπάς σαν κορίτσι; Η κάθε γυναίκα δεν πρέπει φοβάται με τι μοιάζει αλλά να δέχεται τον εαυτό της όπως είναι.

Clean & Clear - See The Real Me

Η Clean & Clear προτίμησε για εκρπόσωπο την 14χρονη Jazz Jennings η οποία καταγράφηκε ως η νεότερη transgender. Η Jazz εκτός από το πρώσοπο της καμπάνιας είναι συγγραφέας αλλά βρίσκεται στην λίστα του Time, “The 25 Most Influential Teens of 2014”.

Chantelle Brown-Young For Desigual

Η Ισπανική εταιρία Desigual τόλμησε και εκείνη διαφορετικό χρησιμοποιώντας ως βασικό του μοντέλο την Chantelle Brown-Young που έχει λεύκη. Η λεύκη είναι μία πάθηση του δέρματος όπου κάποια σημεία του σώματος χάνουν την μελανίνη. Κι όμως η Chantelle δεν άφησε την πάθηση να της χαλάσει τα όνειρα!

Joan Didion For Céline

Ποιος θα περίμενε πως μπορείς στα 80 μπορείς να αλλάξεις καριέρα! Η Loan Didio είναι συγγραφέας αλλά παρ' όλα αυτά έγινε το πρόσωπου της Céline! Εντάξει, η Joan δεν δήλωσε πως ξαφνικά θέλει να γίνει μοντέλο πάντως αλλά εγώ δίνω τα συγχαρητήριά μου και σε εκείνη αλλά και στον γνωστό οίκο που προτίμησε μια μεγάλη γυναίκα από μια 16χρονη.

 

Ελπίζω να αλλάξουν σύντομα πολλά. Στον χώρο του modeling (αν και ήδη έχει υπογράψει μια plus size ένα μεγαλοπρεπές συμβόλαιο με γνωστό πρακτορείο) αλλά και στην τηλεόραση!